loading...
هروان دانلود
علی بازدید : 27 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

گاه سکوت يک دوست معجزه ميکنه ، و تو مي آموزي که هميشه ، بودن در فرياد نيست .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

در اوج دل نشاندمت ، در رهگذار زندگي زمانه گر خزان شود ، توئي بهار زندگي . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

زندگي پرتو عصر است که در بزم وجود ، به نسيم مژه بر هم زدني خاموش است . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


بمون بگو چکار کنم ، دنيا پر از درد و غمه / تموم زندگيم توئي ، تو هم که اخمات تو همه !
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

همه دنبالت ميگردن ، فکر ميکنن گم شدي ، بگم تو قلب مني خيالشون راحت بشه !؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند ، تماشاي تو زيباست اگر بگذارند

به من عاشق مسکين به حقارت منگر ، دل ما وسعت درياست اگر بگذارند . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


بلند ترين شاخه درخت ، يک واژه را مي فهمد ، و آن هم تنهائيست . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

فرياد من از داغ توست ، اينگونه خاموشم نکن ،

حالا که يادت ميکنم ، ديگر فراموشم نکن . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** 
در سراي گل فروشان گرچه گل بسيار است ، چون تو گل پيدا نمودن مشکل و دشوار است

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** 
 
اي اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بيمار من ، اي غم ، تو هم لذت ببر از اين همه آزار من

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** 
عشق يک واژه زلال است ، تو بايد باشي ، قلب من زير سوال است ، تو بايد باشي

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان هم گفت ، زندگي بي تو محال است ، تو بايد باشي . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

از فراق تو مرا هر نفسي صد آه است ، از تو غافل تيستم اي دوست خدا آگاه است . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** 
گوهر دل را نزن بر سنگ هر ناقابلي ، صبر کن پيدا شود گوهر شانس قابلي . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ** 
شب شکست ، پيمان شکست ، عهدي شکست ، قلبي شکست

از شکست هر شکستي بر دلم آهي نشست . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** 
اگه به تو زل نميزنم ، رازي است که با نگاه فاش ميشود . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** 
همه دنبالت ميگردن ، فکر ميکنن گم شدي ، بگم تو قلب مني خيالشون راحت بشه !؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

گاه سکوت يک دوست معجزه ميکنه ، و تو مي آموزي که هميشه ، بودن در فرياد نيست .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند ، تماشاي تو زيباست اگر بگذارند

به من عاشق مسکين به حقارت منگر ، دل ما وسعت درياست اگر بگذارند . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

اي اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بيمار من ، اي غم ، تو هم لذت ببر از اين همه آزار من

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

تو را در عین دوری دوست دارم ٬ تو را با این صبوری دوست دارم

گل نرگس ٬ گل جاوید ایام ٬ تو را صد سال نوری دوست دارم . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

تنها داروئی که 2 خاصیت داره چشم های قشنگ توست

که هم آرومم میکنه هم داغون !

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


گاه برای ساختن باید ویران کرد ، گاه برای داشتن باید گذشت

و گاه در اوج تمنا باید نخواست . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

صبر کردن دردناک است ، و فراموش کردن دردناکتر ، ولی از این دو دردناک تر

این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


خدا از بهترین ها فقط یه دونه خلق کرده ، دقت کردید چقدر تنهائید . . . ؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

کلامت گرم و شیرین چون ترانه ، نگاهت دلفریب و شاعرانه

منم قایق به روی موج دریا ، تویی ساحل ، تویی لطف کرانه . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

به چه مشغول کنم ديده و دل را؟ که مدام دل تورا مي طلبد و ديده تورا مي جويد . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

عراق 8 سال جنگيد تا اسير گرفت ما نجنگيده اسيرتيم با وفا . . . !
ـ***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** ـ

یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست

ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** 
تو دفتر نقاشیهام رنگ چشاتو کم دارم ، بی معرفت نگام بکن فقط نگاتو کم دارم

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

اگر خداوند يک آرزوي انسان را برآورده ميکرد من بيگمان دوباره ديدن تو را آرزو ميکردم

و تو نيز هرگز نديدن من را . . . آنگاه نميدانم براستي خداوند کداميک را ميپذيرفت . . . ؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** 
 
هزار دليل براي دوست داشتن ، يک دليل براي دوست نداشتن

اون يک دليل رو به خاطر هزار دليلت دوست داشته باش . . .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *** 
 
تو را در عین دوری دوست دارم ٬ تو را با این صبوری دوست دارم

گل نرگس ٬ گل جاوید ایام ٬ تو را صد سال نوری دوست دارم . . .
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

برچسب ها پيامك , عاشقانه , اس ام اس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از كدوم بخش وبلاگ بيشتر خوشتون اومد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 3,063